יום שני, 11 בספטמבר 2023

ספטמבר 11

May I be honest here for a sec just a minute baby

רציתי רק להגיד שהנה גם באמצע הלילה
מחצית ההבוקר חיפשתי אותך בטעות היא רקדה איתי
והירח איתנו צהלה

ואני הייתי שיינינג ככה הוא אמר וכולנו בשלווה

רק רגע אני שוב סוטה מהנושא הגוף שלי חסם את הפגיעה ממך
הוא לא היה מוכן לסוג מסוים כזה של התקפה
והנה כל נים בגוף שלי מסרב להניח לצל המחשבה עליך

מותר לי ללהקליד את השם שלך בציפורניים אדומות אבל לא לגמרי
סוג של קורל כתום בכל מקרה

הכל עשוי בקפידה הטבעת מתנוצצת
תחת שמש ספטמבר
הכל אסטתי להחריד וקשה לא להוכיר תודה
על נסיבות החיים אגוזי מלך תמרים בקערית
וכל השאר שלא עובר בגרון

אני רק רוצה לצרוח את השם שלך מהגגות
לצרוח עד שלא יישאר לי הקול

כל מה שהיא צריכה זה חיבוק הם חושבים אז שיחשבו
אני אראה להם שאני מחבקת את עצמי בלילה
עם המחמאות שלכם אבל לא עוד 

המעגלים נסגרים כל האלוהים שלי סליחה לא התכוונתי לזלזל
לא בכוונה הזאת... 

הוא אמר שהוא מתפלל עלי
מחר אלך להפרשת חלה ולמה בעצם

הגעת אל החיים שלי אם עזבת כל כך מהר ודאגת לשנות
את כל העולם שלי כולו אוהבת אותך בתפילות בנשיקות

בכל מה שלא הכרתי ועוד
ספהר



אין תגובות: