יום שני, 17 ביולי 2023

שני 17:30

אני מקווה שאת מרגישה שזה סייף ספייס פה
בזמן שאני בוכה שוטפת את כל
הפנים היא סופגת את הכאוס שלי המחשבות

רצות ולא לשנייה לא

אז אני משננת תווים בולעת את הרוק 
הגרון נפוח היום לחצתי על הכתפור

עשיתי את זה בשבילנו אולי לא תעקבי אחריו
בחלום?

ואיך בכלל אפשר להעלות על דעתך
להסיט את המבט ממנו 
לצרוח אל תוך קרקעית האגם

אני עולה לשאיפה יורדת צעקה
מפסיקה לנסות לא משתדלת יותר

צפה על קערית המים
השפתיים שלך

אגם

זה נשמע שהיה לו מאד אכפת ממך דווקא
היא משחררת

אני מקצה לעצמי שעה ביום לשחרר אותך לכאוב אותך
להגיד לעצמי שזה לא לתמיד גם זה ייגמר

נכתב מחדש ועוד חלמתי אותך לפני שדמיינתי
את צל הנוכחות שלך מנתר אל תוך
חיקי

ועד אז אהוב שלי שעה ביום רבע שעה בבוקר
אני שלך

תיקח ממני כמה שתצטרך
אתה בלוקד אבל החיים שהיינו
הלהבות שבערנו

לא יירגעו מעצמם

strawberry shortcake baby

תגובה 1:

arik benedek chaviv אמר/ה...

לאט אוהב "שורטקייק'ס".