יום שבת, 29 ביולי 2023

שבוע וזהו

 אני הקלישאה של עצמי
אם אפשר לדבר בכנות רק לרגע

אני משדרת ניקיון ושלווה בזמן שאני דוחפת את כל הבלאגן
בין המגירות מצחצחת את הנעליים ביציאה מהבית
לא ממצמצת פעמיים בזמן שהסניקרס הלבן מתלכלך

בבוץ כמה שנים הרגשתי בנוח להאדים את הברכיים רק
על מנת לקבל הצדקה לקיום
והנה אני משתדלת בכל הכח להשאר על כס המלכות
ליישר מבט לדאוג שיהיו אלו הם 
שישתחוו

זאת אני שלא מצליחה לראות מבעד לחללי עשן
שיצרתי לעצמי אותה אחת שהבטן התחתונה קצת מציצה
לה מבעד לשמלה השחורה אלגנטית זאת היא 
שמנגנת לכל מי שמוכן לשמוע בכנסייה לא מצליחה
לפקוח את העיניים עד הסוף

את בריאה? 

אני אזייף חיוך אגיד שמחר אשתפר
אבכה אל תוך הכרית אני לא מחפשת אשמים באמת
אבל החששה היא כזאת
אולי האריה קצת מסונוור
מעצמו מי ידע

שיש עוד נשמות בעולם שמרגישות ככה חזק
אוהבות גם מבעד לכאב את קיימת כמה שלא תנסי
תתחנני להתכחש אליה היא תכף סוגרת פה מס מכובד
של קייצים אז תריעי לה גם אם היא רחוקה מאד
מההגדרה המילונית היה זה אבן בן שושן

או הגרסא השנייה ששכחתי אצלו בחלום?
אנקה לך את חדר השינה בחלומות מקווה 
שתעשה מחוות דומות בשבילי ובעצם
עד אז


אדאג לאהוב אותה במקומך
נשיקה רכה על החוטם

היא תהיה בריאה

מושלמת

אין תגובות: